Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Indien de bestelde producten op voorraad zijn en je hebt voor 16:00 bestelt dan worden deze de volgende dag geleverd (m.u.v. zondag). Indien producten niet op voorraad zijn wordt je hier direct over geïnformeerd. De beschikbaarheid van producten staat duidelijk bij het product vermeld. Let wel de voorraad kan per maat of kleur verschillen. selecteer dus eerst een maat en/of kleur aan de hand van deze keuze verspringt de levertijd.

Hoe kan ik een kortingscode of tegoedcode gebruiken?

Als je een kortingscode van ons hebt ontvangen, kun je deze gebruiken bij je volgende bestelling. Je kunt de kortingscode invullen bij de ´Kassa´. Je vindt het hiervoor bestemde veld rechtsonder de bestelde artikelen.

Kan ik mijn bestelling op een specifieke dag laten leveren?

Dat kan! Mocht je niet in de gelegenheid zijn om je bestelling de volgende dag te ontvangen kan je tijdens het afrekenen in het opmerkingenveld een gewenste bezorgdatum invullen. Wij zorgen er dan voor dat je bestelling op die dag geleverd wordt (m.u.v. zon- en feestdagen)

Hebben jullie een laagste prijsgarantie?

Mocht je een product op een andere webshop binnen Nederland voor een lagere prijs zien dan kunnen wij dit product voor dezelfde prijs aanbieden. Neem hiervoor even contact met ons op dan zorgen wij dat je het product voor dezelfde prijs bij ons kan kopen. Dit geldt niet voor (langdurige) korting- of opruimingsacties van andere webshops. Helaas werkt dit niet met terugwerkende kracht.

Ik heb net een kortingsactie misgelopen kan ik alsnog de korting krijgen?

Wij zijn de moeilijkste niet! Wij begrijpen heel goed dat het vervelend is als je een product hebt bestelt en een dag later ontvang je een nieuwsbrief met een spetterende aanbieding die je dus net hebt misgelopen. Wij zullen de korting alsnog met je verrekenen in de vorm van een tegoed welke je bij een volgende bestelling weer kan gebruiken. Dit kan voor producten welke t/m 4 dagen voor de actie bestelt zijn. Kortingen kunnen niet naderhand verrekent worden op producten in de outlet.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kan jouw bestelling annuleren door een mail te sturen naar info@dochorse.com met je bestelnummer.

Wanneer kan ik een terugbetaling verwachten?

Indien je jouw bestelling hebt geannuleerd zullen wij het bedrag direct terugboeken. Retourzendingen boeken wij terug op het moment dat wij deze hebben ontvangen en hebben gecontroleerd. Het kan 1 week duren voordat je de terugbetaling ontvangt, dit is afhankelijk van de bank en betaalmethode waarmee betaalt is. Terugbetalingen naar een creditcard worden pas zichtbaar op het maandelijkse afschrift.

Hoe bepaal ik de juiste dekenmaat?

Wanneer je twijfelt over de juiste maat voor je paard kan je contact met ons opnemen. Wij zullen een aantal vragen met je doornemen om je zo een goed advies te kunnen geven. Let wel, ons advies is niet bindend. Mocht de deken niet blijken te passen kan deze (op eigen kosten) geretourneerd worden. Voor onze dekenmaattabel klik hier

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Dat kan! Dit kan op onze vestiging in Utrecht. Je kan tijdens het bestellen aangeven dat je jouw bestelling bij ons wilt afhalen. Wij zullen vervolgens contact met je opnemen om door te geven wanneer je jouw bestelling kan komen afhalen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen binnen NL worden bezorgd door PostNL, zendingen buiten NL worden bezorgd door DHL Op het moment dat jouw bestelling ons magazijn verlaat ontvang je automatisch een e-mail met de tracking gegevens. Aan de hand van deze gegevens kan je zien wanneer jouw bestelling bezorgd wordt.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben en mijn bestelling wordt bezorgd?

Indien je niet thuis bent om je pakketje te ontvangen dan zal PostNL je pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit niet lukt, dan laat de bezorger een berichtje achter. PostNL zal dan de volgende werkdag weer terug komen voor een tweede afleverpoging.

Is betalen op de site veilig?

Ja zeker wij maken gebruik van een beveiligde internetverbinding zodra je in jouw winkelwagen bent. Dan krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Deze veilige verbinding heet SSL en herken je aan het groene slotje voor de URL van onze website.

Wie verwerkt mijn betaling?
De betaling wordt door Nederlands meest betrouwbare online paymentprovider "Multisafepay" verwerkt.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat kan! Je kan tijdens het afrekenen een ander verzendadres invullen. Dit kan aan de linkerkant van de pagina onder het factuuradres. Tip! Laat zware spullen of grote pakketten direct op stal bezorgen dit scheelt een hoop gesjouw en zo is je pakketje direct waar het moet zijn.

Hoe wissel ik mijn gespaarde DocHorse bitjes in?

Heb je genoeg bitjes gespaard om deze te kunnen inwisselen? Dan kan je deze inwisselen tijdens het afrekenen. Onderaan de middelste kolom op de afrekenpagina staat de optie; Gebruik je gespaarde bitjes. Hier kan je aangeven hoeveel bitjes je wilt inwisselen. Meer informatie over hoe je bitjes kan inwisselen vind je hier:

Waarom moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Door het aanmaken van een account worden je gegevens bewaart voor de volgende keer. Zo kan je altijd in je account terugvinden wat je hebt bestelt, hoeveel bitjes je hebt gespaard en of je retour al verwerkt is. Het aanmaken van een account vergemakkelijkt toekomstige bestellingen!

Kan ik zonder BTW bestellen?

Dat kan als je in het bezit bent van een buitenlands BTW-nummer, een voorwaarde is wel dat de levering van het pakket in het buitenland moet plaatsvinden. Wij maken dan een BTW-vrij account voor je aan. Middels dit account kan je inloggen en direct zonder BTW bestellen.

Wat is het DocHorse keurmerk?

Producten welke een DH keurmerk hebben zijn te herkennen aan het groene label DH Keurmerk. Deze producten hebben wijzelf of onze sponsorruiters getest. Wij zijn zo enthousiast over de werking en het resultaat van deze producten dat deze een DH Keurmerk van ons krijgen. Zo weet je zeker dat je een product koopt wat goed bevalt.