Meest gestelde vragen Black Friday

 

Bestellen

  1. Hoe ontvang ik korting?

De korting is aangegeven op onze website. Je hoeft dus niets te doen! We werken dit jaar niet met een kortingscode, alle kortingen zijn al bij de producten aangegeven.

  1. Kan ik iets toevoegen aan mijn bestelling?

Nee, helaas kunnen wij met Black Friday geen bestellingen meer aanpassen. We adviseren om een nieuwe bestelling te plaatsen.

  1. Kan ik mijn bestelling annuleren?

In verband met de grote drukte kunnen wij helaas geen bestellingen die gedaan zijn op Black Friday annuleren. Je mag je pakket uiteraard altijd naar ons terugsturen. Kijk hiervoor naar onze retourvoorwaarden.

  1. Ik heb eerder al besteld zonder de korting, kan ik korting krijgen met terugwerkende kracht?

Nee helaas is dit niet mogelijk. We kunnen geen korting toepassen met terugwerkende kracht op producten die al in bestelling staan of geleverd zijn. De Black Friday deals zijn enkel geldig tijdens Black Friday.

  1. Hoe kan ik betalen?

Wij bieden verschillende betaalmethoden aan op onze website. Je kunt kiezen voor iDeal, Mastercard, Maestro, Visa, Paypal, ApplePay, Klarna, Bancontact – Mister Cash (België).

Verzenden

  1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Tijdens Black Friday is er enorme drukte in ons magazijn, maar ook bij onze verzendpartners. Waar we normaal binnen 1 werkdag kunnen leveren, kunnen we dat met Black Friday helaas niet garanderen. Het kan dus 3 tot 5 werkdagen duren voordat jouw pakket thuisbezorgd wordt.

  1. 1 product is niet op voorraad, wordt de rest wel verzonden?

Wij sturen alle producten samen op. Is er 1 product uit je bestelling niet op voorraad? Dan sturen we je bestelling op wanneer hij compleet is.

  1. Wanneer krijg ik mijn Track & Trace code?

Je ontvangt de Track & Trace code zodra je pakket een scan heeft gekregen in het magazijn van onze vervoerders.

  1. Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee tijdens Black Friday is het niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. Wij sturen alles op.

Bezorging

  1. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij verzenden je bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen vanuit ons magazijn. Vanaf dat moment ligt jouw bestelling bij onze vervoerders. Let wel op; ook bij onze vervoerders is er sprake van enorme drukte door Black Friday, het kan dus iets langer duren dan je gewend bent. Houd goed je Track & Trace in de gaten.

Retourneren

  1. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling uiteraard altijd retourneren. Je kunt hiervoor onze retourvoorwaarden raadplegen.

  1. Hoe gaat het retourproces in zijn werk?

Het retourproces ziet er als volgt uit:

  • Zorg ervoor dat het retourformulier volledig is ingevuld.

  • Zorg dat het artikel ongebruikt is en weer in de originele verpakking zit.

  • (Her)gebruik de verpakking/doos om het artikel in te pakken. Schrijf het retouradres duidelijk op de doos.

  • Geef je pakket af bij een postkantoor. Deze kosten zijn voor eigen rekening. Bewaar het verzendbewijs goed.

  • Binnen 1 tot 5 dagen na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag terug gestort op je rekening.

  • Let op: voedingssupplementen kunnen niet worden geretourneerd en zullen niet worden geaccepteerd.

Contact

  1. Ik heb gemaild, wanneer kan ik antwoord terugverwachten?

Tijdens Black Friday is het erg druk bij onze klantenservice. Waar je normaal gesproken binnen 1 werkdag geholpen wordt, ervaren wij tijdens Black Friday iets langere wachttijden. Je mail wordt beantwoord binnen 3 werkdagen.

  1. Ik heb een klacht, hoe kan ik die het beste kenbaar maken?

Wij bieden graag de beste service en willen graag dat je tevreden bent. Als het toch voorkomt dat je een klacht hebt helpen we graag mee om tot een oplossing te komen.

Neem dan contact op met onze klantenservice via info@dochorse.com. Vermeld de klacht of schade aan het artikel en vermeld daarbij ook je bestelnummer. Voeg ook foto’s toe om je klacht duidelijk te maken, en voor ons om deze te kunnen beoordelen. We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht. Gooi het artikel nog niet weg, het kan zijn dat het artikel voor beoordeling naar ons of de leverancier geretourneerd moet worden.

Categories: Help Algemeen
© 2024 DocHorse. All Rights Reserved.