Bestellen
- Hoe ontvang ik korting?
De korting is al op onze website aangegeven, je hoeft dus niets te doen! Dit jaar gebruiken we alleen een kortingscode voor de Early Acces (donderdagavond). Tijdens Black Friday zelf is geen code nodig: alle kortingen zijn al direct op de producten toegepast
- Kan ik iets toevoegen aan mijn bestelling?
Nee, helaas kunnen wij met Black Friday geen bestellingen meer aanpassen. We adviseren om een nieuwe bestelling te plaatsen.
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
In verband met de grote drukte kunnen wij helaas geen bestellingen die gedaan zijn op Black Friday annuleren. Je mag je pakket uiteraard altijd naar ons terugsturen. Kijk hiervoor naar onze retourvoorwaarden.
- Kan ik korting krijgen met terugwerkende kracht?
Nee helaas is dit niet mogelijk. We kunnen geen korting toepassen met terugwerkende kracht op producten die al in bestelling staan of geleverd zijn. De Black Friday deals zijn enkel geldig tijdens Black Friday.
- Hoe kan ik betalen?
Wij bieden verschillende betaalmethoden aan op onze website. Je kunt kiezen voor iDeal, Mastercard, Maestro, Visa, Paypal, ApplePay, Klarna, Bancontact – Mister Cash (België).
- Verhogen jullie de standaard prijzen met Black Friday?
Nee dit doen wij absoluut niet. Het kan zijn dat een artikel voor Black Friday al in de aanbieding was. Je kan altijd onze standaard verkoopadviesprijs vergelijken op de website van het desbetreffende merk en je zult zien dat wij niet een hogere verkoopprijs hanteren dan de verkoopadviesprijs.
- Een artikel verdween uit mijn winkelmandje, hoe kan dat?
Tijdens Black Friday kan een artikel uitverkocht raken terwijl het nog in je winkelmandje stond. Een product is pas voor je gereserveerd zodra je bestelling volledig is afgerond en betaald.
- Hoe lang zijn de Black Friday deals geldig?
Onze Black Friday deals zijn alleen geldig tijdens de Black Friday-actieperiode (28 nov t/m 1 dec) en zolang de voorraad strekt. De actuele looptijd van de actie vermelden we altijd duidelijk op onze website en in onze nieuwsbrief.
Verzenden
- Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Tijdens Black Friday is er enorme drukte in ons magazijn, maar ook bij onze verzendpartners. Waar we normaal binnen 1 werkdag kunnen leveren, kunnen we dat met Black Friday helaas niet garanderen. Het kan dus 3 tot 5 werkdagen duren voordat jouw pakket thuisbezorgd wordt.
- Één product is niet op voorraad, wordt de rest wel verzonden?
Wij sturen alle producten samen op. Is er 1 product uit je bestelling niet op voorraad? Dan sturen we je bestelling op wanneer hij compleet is.
- Wanneer krijg ik mijn Track & Trace code?
Je ontvangt de Track & Trace code zodra je pakket een scan heeft gekregen in het magazijn van onze vervoerders.
- Kan ik mijn bestelling afhalen?
Nee tijdens Black Friday is het niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. Wij sturen alles op.
- Mijn Track & Trace verandert niet, wat nu?
Door de drukte bij de vervoerders kan het voorkomen dat de Track & Trace langer op dezelfde status blijft staan. Verandert de status na 5 werkdagen nog niet of lijkt er iets mis te gaan? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan kijken we met je mee.
Retourneren
- Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling uiteraard altijd retourneren. Je kunt hiervoor onze retourvoorwaarden raadplegen. Tijdens Black Friday geldt echter dat je 30 dagen in plaats van 14 dagen de tijd hebt om je bestelling te retourneren.
- Hoe gaat het retourproces in zijn werk?
Het retourproces ziet er als volgt uit:
- Zorg ervoor dat het retourformulier volledig is ingevuld.
- Zorg dat het artikel ongebruikt is en weer in de originele verpakking zit.
- (Her)gebruik de verpakking/doos om het artikel in te pakken. Schrijf het retouradres duidelijk op de doos.
- Geef je pakket af bij een postkantoor.
- Deze kosten zijn voor eigen rekening. Bewaar het verzendbewijs goed. Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag terug gestort op je rekening.
Contact en klantenservice
- Ik heb gemaild, wanneer kan ik antwoord terugverwachten?
Tijdens Black Friday is het erg druk bij onze klantenservice. Waar je normaal gesproken binnen 1 werkdag geholpen wordt, ervaren wij tijdens Black Friday iets langere wachttijden. Je mail wordt beantwoord binnen 3 werkdagen.
- Ik heb een klacht, hoe kan ik die het beste kenbaar maken?
Wij bieden graag de beste service en willen graag dat je tevreden bent.
Als het toch voorkomt dat je een klacht hebt helpen we graag mee om tot een oplossing te komen. Neem dan contact op met onze klantenservice via info@dochorse.com. Vermeld de klacht of schade aan het artikel en vermeld daarbij ook je bestelnummer. Voeg ook foto’s toe om je klacht duidelijk te maken, en voor ons om deze te kunnen beoordelen. We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht. Gooi het artikel nog niet weg, het kan zijn dat het artikel voor beoordeling naar ons of de leverancier geretourneerd moet worden.