Bestellen

7 producten

per pagina
Van hoog naar laag sorteren
  1. Hoe plaats ik een bestelling? Je kunt een bestelling plaatsen door naar het gewenste product op de website te gaan (indien nodig de juiste kleur en maat selecteren), en op de knop ‘in winkelwagen’ te klikken. Als je meerdere (dezelfde) artikelen wilt toevoegen kun je dit aantal in het veld ‘aantal’ aanpassen voordat ...
  2. Moet ik een account aanmaken om te bestellen? Nee, je hoeft geen account aan te maken. Je kunt ook kiezen om als gast te bestellen. We raden wel aan een account aan te maken, zodat je later altijd je bestelling kunt bekijken in de account en gemakkelijk een bestelling opnieuw kunt aanmaken.  
  3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu? Als je je wachtwoord kwijt of vergeten bent kun je een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op de tekst ‘wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina. Er zal een email met informatie voor het opnieuw instellen van een wachtwoord worden verzonden naar het emailadres wat je hebt ingevuld.
  4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren? Ja, je kunt je bestelling op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen. Om dit in te vullen klik je op de knop + nieuw Adres. Als je hebt gekozen voor aflevering bij een Service Point kun je onderaan de pagina het gewenste servicepunt selecteren. Als je niet bent ingelogd kun je op de ...
  5. Kan ik mijn bestelling annuleren? Zo lang je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten kun je deze nog annuleren. Doe dit zo snel mogelijk, zodat we je pakket nog uit de stapel uitgaande zendingen kunnen halen. Op het moment dat je pakket ons magazijn heeft verlaten kun je de bestelling niet meer annuleren. Je kunt het ...
  6. Kan ik mijn bestelling wijzigen? Zo lang je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten kun je deze nog wijzigen. Doe dit zo snel mogelijk, zodat we kunnen voorkomen dat het verkeerde product wordt opgestuurd. Op het moment dat je pakket ons magazijn heeft verlaten kun je de bestelling niet meer wijzigen. Het snelste is ...
  7. Ik ben verhuisd, waar kan ik mijn adres wijzigen? Bij het inloggen op jouw account kun je de adresgegevens wijzigen om zo jouw pakketje op het juiste adres te laten bezorgen!

7 producten

per pagina
Van hoog naar laag sorteren

Zullen we je een bericht sturen wanneer we een actie hebben?

Remind me later

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.

© 2022 DocHorse. All Rights Reserved.